idoser.pl POLECA:


Out of Body


Ten dose ma ci pomagać w przeżywaniu doświadczeń poza ciałem: zdefiniowanych jako doświadczenia, w których osoba wydaje się spostrzegać świat z miejsca poza fizycznym ciałem. Świadomość oddziela się od ciała i staje się wolna, by wędrować po płaszczyźnie Ziemi. Zjawiskami towarzyszącymi doświadczeniom poza ciałem są rzeczy takie jak odległe spoglądanie lub oglądanie miejsc i ludzi, którzy istnieją w tym samym czasie i miejscu. "Unosiłem się w górę z domu do nieba i stałem się świadomym wszystkiego dookoła mnie. Wtedy nagle, mogłem spostrzec całe moje życie ze szczegółami. Widziałem wyraźnie, że wszystko, co wydawało się prawdziwe i stałe, było tylko iluzją umysłu. Czas i przestrzeń nie istniały." 75% z doświadczeń poza ciałem zdarza się, kiedy użytkownik się kładzie lub siada i się odpręża, więc nałóż słuchawki i przejdź do głębokiego odprężenia. Możesz właśnie mieć jedno z doświadczeń poza ciałem.

Opinie:
BRAK
Linki innych dilerów;


Brak komentarzy :